Stupid.

Ny dag, ny ont.
redan i går natt hade jag svårt att sova, men nu så är det olidligt. Extremt ont i magen. Det utökades under dagen och jag kan verkligen inte förstå ad som är fel med mig, det är jag inte heler ensam om. Har så ont att jag inte kan sitta, ligga på sidan, eller ha datorn på magen. Extremt jobbigt eftersom jag är jätte trött. Eller jag är mer exakt slut i kroppen. Tur att jag har underbara älksklöing som tar han om mig och pussar på mig när jag inte orkar med, som håller om mig och ställer upp för mig. Det är sårt att beskriva hur mycket det betyder.. Men jag älskar dig underbaraste! Massor alltid!

Lite läskigt när jag sitter i soffan och ser min bror krypa upp i patriks knä. och lägger sig och håller om hans arm medans patrik håller om honom medans de tittar på Svampbob. Kicken i kroppen, tankarna om famtiden och pirret som spred sig i magen. Tänk hur det kanske ser ut om tolv år? är det så det blir? Helt underbart vill säga.! Det är så  otrtoligt att se hur du rör dig med mina små syskon, hur kul du tycker det är. Älskar dig för den du är oc den du är- ja den är helt undebar!

Det är otroligt att vi inte bråkar älskling. SÅ underbart skönt älskling. Det bevisar ju hur perfekt du är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0