Sjukhus.

Legat sjukhus sen tisdags, igen. Alltid lika kul men män väljer sig. men nu hoppas jag att dom faktiskt hittade felet. Efter två år är det här det första genombrottet. dom KANSKE vet vad det är. Eller snarare en bild visade något. SKönt iaf att få komma hem. Tänkte faktiskt smart förut och tog med mig datorn. Men då var Sös de enda sjukhuset i världen som inte hade trådlöst nätverk. Självklart.. ^^

Hemma nu iaf, med underpebaste älsklingen!! Tackar honom och tackar Tesse min underbara vän som beskrev mig som livsambrat på sin blogg (anitatese.blogg.se) det stämmer faktiskt, eftersom jag minns i stort sett ingenting ifrån innan jag träffade dig. Självklart minns jag saker sen jag var typ tre. Saker som jag säkert kommer glömma med åren.. Men du är liksom en utav mina bästa vänner och du har varit min bästa vän i så ofantligt många år! OTROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0