Kultur och idé historia

Helt sjukt, jag hoppades ändå på att det skulle bli en härlig dag med chill lektioner. men 2 utav fyra kunde ju bara brinna i helvete.. Engelska och Mrs. dumlärare som hon heter e ju inte nice måste jag säga. ganska jobbigtatt lyssna på henne och att det är engelska som jag tycker är fett kul, och illa att hon är amerikan.. aja.. då blir det mer amerikanska. sucks ass.

SVenska fett nice, chill lärare! kommer nog bli trevligt liksom.
Samhållskunskap- TRIST så jag smäller av, men anton och ida är iaf underhållande. "bilar är också sociala individer."
men jag gillar inte läraren så mycket, hon känns som en sten som försöker vara en blomma typ.. konstigt skrivet kanske men hon känns hemsk hemsk!

däremot var kultur och idé historia OTROLIGT! det var fan helt fantastiskt! grym lärare grym liksom ALLT! fett kul ser fan fram emot nästa lektion bästa läraren!! Fy fan va skönt! 
bästa kommentar hon sa idag - "men ni måste verkligen erkänna, matte är fan bättre än sex!" vi säger nej!!! hon säger "men vadå? har ni aldrig haft riktigt dåligt sex eller??"

fy fan va nice iaf! känns bra och seriöst med gymn.. lätt också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0