första dagen wow?

Ja.. nu har jag startat ny blogg igen, denna kanske kan bli lite mer lyckad?
lite mer skriven lite mer personlig.
jag vet inte riktigt vad man ska börja med.. är man lycklig finns det itne så mycket att skriva om.. men ja..

vad min tanke med min blogg är vet jag inte riktigt heller. det bara är en tanke för mig. kanske att jag ska kunna uttrycka mig?
kanske att jag ska kunna tänka igenom själv och börja skriva mer igen eftersom jag har slutat med det helt nästan.
men jag vill nog också få en chans att visa mina bilder, bra som dåliga. för jag vill kunna säga vad jag har för anledningar och tanke bakom dem. om det är fel det vet jag inte. och jag tror itne att jag bryr mig.

men jag vet inte hur aktiv jag kommer vara här heller.. det återstår att se :)

bilden symboliserer för mig lycka, trohet och kärlek. att beskriva varför skulle vara svårt att göra, men om man på ett ungefär tänker det så det denna klänning ut som en bröllopsklänning. det förklarar saken lite bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0