DU

jag vet inte vad jag skall säga för att lyckas förklara vad du gjorde. Då hade jag så jävla många tänkar i huvudet, visste precis. för jag hatade dig. jag tappade rösten tack vara dig. jag slog den jag älskar tack vare dig, jag föll tack vare dig. Vet du det? DU förlorade honom, tack  vare dig själv. Det du gjorde. du tappade honom pga dig. "du har så lätt att trampa sönder när du väl fått in en fot." Du anar inte vad du förstörde. Mitt glada humör det slängde du i väggen. Du vet vem du tror att du är, men jag vet hur mycket du kan såra. förstöra, med vilja. Ingenting blir som förut. och Patrik har också insätt
 varför jag känt som jag känt, för han såg det själv nu. och du är inte välkommen in igen. Jag vill aldrig tänka på dig igen..

du har förlorat honom nu, föralltid

jag kommer att hata dig, alltid. jag vet inte vad jag skall säga till min vän, "honom"  jag vill inte såra honom. men det jag vet sitter som en knöl. han är en av mina bästa vänner, vet du vad du förstör med allt du gjort? men jag kommer inte tala om det för honom. jag har inte hjärta nog, han är lycklig med dig. LÅT honom vara det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0