hemma och tilbaka på bloggen igen

länge sen jag skrev, ca fyra veckor.. kanske ännu mer, jag har ingen koll.
har inte varit hemma på hela sommaren nästan. men denna sommar har varit den underbaraste sommaren i mitt liv.
älskar min patrik mer och mer för varje dag som går, det finns ingen som är som Patrik, ingen alls.
Sitter hos tesse nu, ny duschad och blöt i håret. Tesse är i duschen.. tänker på sommaren och kommer fram till att den har varit underbar bortsett ifrån hjärtt och ovälkommna meddelanden har den varit galant.

idag är det sexton månader.. <3 älskar dig mer och mer för var dag som går.! finns inte en sekund som jag inte tänker på dig. och varje gång jag ser sig blir jag lyckig. fjärilarna finns ännu i min mage, är inte det underbart?

älskar dig!


Kommentarer
Postat av: mrs. svensson

är det där din pojkvän

2008-09-12 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0